Her şey sırasıyla arkadaşlar ilk okullar tatil yaparken lise eğitimi görenler okula gitmişti bu sefer tam tersi ! haberimize geçelim ;
Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, 20 Mayıs Pazartesi'nin liseler için tatil olacağını, ilk ve orta okullarda ise eğitim-öğretime devam edileceğini söyledi.
Bakan Avcı, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı ile 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı törenlerine ilişkin yapılan düzenlemelerin ardından 20 Mayıs Pazartesi günün ortaöğretim kurumlarında tatil olacağını belirtti.
Avcı, aynı gün ilk ve ortaokullarda ise eğitim-öğretime devam edileceğini kaydetti.