Türkiye, Fenerbahçe- Galatasaray derbisi dönüşü arkadaşıyla eve giderken Edirnekapı Metrobüs Durağı'nda bıçaklanarak öldürülen Fenerbahçe taraftarı Burak Yıldırım'a ağlıyor.
Ölümüyle ailesi ve arkadaşlarını yasa boğan 19 yaşındaki gencin kız arkadaşı da gözyaşı dökenler arasında. Sürekli ağlayan ve basın mensuplarının sorularını yanıtsız bırakan genç kızın, Burak'tan maça gitmemesini istediği ancak sözünü dinletemediği öğrenildi. Burak'ın, "Maça gitme ne olur, kötü şeyler olacak"diyerek kendisine yalvaran kız arkadaşı Burcu Özge Uludoğan'a, "Öleceksem Fenerbahçe yüzünden öleyim" şeklinde yanıt verdiği belirlendi.
Burak Yıldırım bıçaklanarak öldürülürken yanında bulunan arkadaşı Yasin Karalar, çok tartışılacak iddialar ortaya attı. Karalar, "Burak yerde kanlar içinde yatıyordu. Sadece 1.5-2 metre önümüzde polisler bulunuyordu. 'O bölgeye biz bakmıyoruz' diyerek müdahale etmediler. Arkadaşımızın katilleri orada bulunan polislerin gözlerinin önünden kaçtı. Burak kan kaybından öldü. Ambulans yaklaşık 30 dakika sonra geldi" dedi.